fredag 13 juni 2008

Stora Pappa Samordnaren


Det började som en kontemplativ promenad med självföraktande undertoner, det slutade med ett krabbskutt som landade lillhjärnan i motsatt del av tårtan. Führern bankade att jag var snarare 15-16 när jag var 21 men jag tror att tyska pianolärarinnor har fel när de hävdar att det handlar om när, när det i själva verket handlar om häst att jag spannmål och att inse att man faktiskt kan bygga något av den säd man har. Allting föll samman i höstas, allting började på riktigt i höstas och allt och alla som höll mig tillbaka gallrades bort. Nollställdes. Saker är som för första gången. Jag har nästan hunnit ikapp mig själv, med vinröda skor. Det är gay men det behövs vitt på svart som kontrast till det yngre Orpon. Tack för era tålamodssporer, jag har sparat dem på burk för att inte glömma.

5 kommentarer:

Fredrik sa...

Häst att du spannmål.

Fredrik sa...

Häst att VI spannmål! Allting började med Tore och idag slutar allting med Tore. Min promenad slutade i en åker efter bubblande ilska som fick alla brevlådor att snurra jättefort. Man måste referera allt från sin egen säd och inte från tyskland, vem som än bor där. Allt börjar i kina <3

anna cornelia sa...

klapp, klapp.

Anonym sa...

intressan blogg -
ja sparar nog denna på burk jag med.

Balloonfighter sa...

Det är fint av dig, även om din anonymitet skrämmer mig aningen.