onsdag 21 oktober 2009

Mitt kraftdjur


Han har svaren på mina frågor.

8 kommentarer:

Mikaela sa...

Jao, vad kul att du bloggar igen! Jag kommer för alltid att veta vem Rickard Rens är, så många gånger har jag sett hans namn...

Det där djuret verkar för övrigt ha lagt ambitionsnivån för "kraft" på en lagom nivå.

OCH så skulle jag säga att jag också bloggar igen, på en annan adress. Den här.

Max sa...

Grattis till blogg med ny fräschör! Jag gillar'n!

Fredrik sa...

Tappa aldrig fräschör.

Vad brukar du fråga honom?

Bajsugglan sa...

Å, vad underbart att ha ett sånt kraftdjur att alltid vända sig till!
Jag har ifos en uppstoppad räv och en uppstoppad morkulla, jag kanske skulle använda dem att hämta kaft ur!

Anonym sa...

är det en dassie?

Max sa...

Hahaha! Nej det var inte jag du såg på Palles(???) i lördags.. Jag var hemma o spelade tvspel hela kvällen :) spännande att jag har en dubbelgångare här i stan!

E L I N sa...

Jag är glad att du äntligen lyckats få din vita fräscha blogg så du kan göra nya inlägg :) Har saknat dig!

moochiecoochie sa...

Nu har jag äntligen besökt Palles! Det var ett fint litet ställe med god falafel...

Men du. Dags att göra nåt inlägg snart? saknar dem!