tisdag 23 mars 2010

Att vara Balloonfighter

10 kommentarer:

Robert sa...

Hahaha, detta är så bra! Dina serier borde publiceras nånstans :) Vad tramsig han verkar vara förresten? Eller säger han saker sådär bara?

E L I N sa...

Människor är svåra djur!

Mikaela sa...

Hahahahahahaha, älskar!

Liz sa...

Hhahah, helt underbart :)!

marängteorin sa...

Han bara bajsar albinos vitt och jag bara bajsar alopecia-patienter hårlöst eller.

Balloonfighter sa...

People: Aw! :)

CopyBat sa...

klockrent :)

Robin Starfighter sa...

Bra regler, bra erfarenhet. Jag skriver ner det här!

anna cornelia sa...

hahahaha. jag fattar inte hur du hamnar i sådana här situationer.

Balloonfighter sa...

Jag förstår inte heller men det händer verkligen jämt. Jag tror att jag säger saker för dead-pan, tänk judekursen där alla andra som skämtade viftade med armarna för att markera punch-lines och skrattade högt åt sina egna skämnt.