lördag 6 mars 2010

Burksamlarna

Skiss!

9 kommentarer:

Robin Starfighter sa...

Jag såg lite av den när den inte var klar, men ville inte spoila så jag slutade titta. Äntligen kom den upp i färdigt skick!

Ordverifieringen var "fultur", är det när man har orättvist mycket tur eller är det tur i oturen-tur?

Balloonfighter sa...

Haha just det, den låg nog delvis framme. Egentligen hade jag en storslagen idé om att den skulle vara mycket längre men jag är inte gjord av tid.

Fultur är nog sånt Vitryssland har om de vinner över Sverige i hockey, tror jag. Ur en svensks perspektiv alltså.

Den andra betydelsen av fultur kan vara innehållet på Regretsy.

Linnea sa...

Utvandrarna - hobo style!

Fredrik sa...

Fin! Du har verkligen anammat solen från öster :)

E L I N sa...

Så sjuuuukt fin! ÅH!

Balloonfighter sa...

Taaack!

Anonym sa...

Efter att svikit din blogg under nån veckor kollade jag nu igen.

Den är för fan helt skadat bra.

Dina serier är ju 15 ggr bättre än alla seriestrippar i tidningarna.

Kan "roliga citat från barn" få vara med bland seriestripparna så borde du för fan få skriva ett lexikon.

Oerhört bra.

Ha d.

/Kalle

Balloonfighter sa...

Tack Kalle. Det är en av de finaste kommentarer jag fått.

E L I N sa...

Sv: Jag stannar till oktober.. eh. Men Max ska komma och hälsa på igen någon gång i sommar!