tisdag 29 mars 2011

Fanzine fanzine fanzine

Det är vår och ni borde verkligen köpa mitt och Starfighters fanzine! Visst, mina grejer har ni kanske redan sett på blöggen men så kostar ju fanzinet bara 22 kr inkl. porto (eller 10 kr om ni hämtar själv) för 52 sidor!

Vissa exemplar säljs med handgjorda gräsfläckar och salmonella för 42 kr styck (inkl. porto). Skrik om ni vill ha. Släng iväg ett mail till furfangos[at]gmail.com med er adress så får ni mitt kontonummer eller något.

Kudos till Limhamnsbiblioteket för hjälp!

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Skriiiiik! Jag vill ha. Du gör roligt.

Balloonfighter sa...

Yay!! Skicka ett mail med din adress till furfangos[at]gmail.com så skickar jag ett ex dit och mailar dig kontonummer eller hur man nu lättast sköter betalningen.

Lena Alexandra sa...

uehhhhh... behöver!