onsdag 16 april 2008

Bästa vänner

6 kommentarer:

Nupskatla sa...

Åh, Bioshock-vibbarna! Medvetet eller undermedvetet?

Balloonfighter sa...

Sjukt undermedvetet i så fall. Jag kan inte påstå att jag helt förstår BioShock-referensen heller men jag vill gärna. Förklara, Broder Banan!

Nupskatla sa...

Hittade bara en ganska ful fanart:

http://www.ghostfire.net/market/images/medium/bigdaddylittlesister.png

Det var kanske mest i förhandshypen barnen avbildades sittandes på Big Daddyn, inte så mycket i spelet. Annars var det mest nålen antar jag, eller överexponering ^^

Balloonfighter sa...

Ah, förstår men det är en kniv (ja, så noggrann är jag när jag ritar) så det var nog inte ens undermedvetet faktiskt.

mikaela sa...

Hihi, den är så glad!

Balloonfighter sa...

Man är glad när man är lömsk!