torsdag 3 april 2008

Olikheter

6 kommentarer:

Yen sa...

stackars stackars hund eller fjäril... *snyft* this brought some bad memories :(

(vad menar killar egentligen när de säger "vi är inte på samma våglängd?")

mikaela sa...

Det är ju ingen hund, det är ju en gris ser du väl!

Och: Hihi, den är så söt!

(Och: Att de inte är intresserade, för att stating the obvious)

Yen sa...

hehe..är det en gris...den är ju inte tjock... den är jättegullig som hund :P


(jo det förstår men jag gillar att det ligger något mer i ordet :P )

Yen sa...

ah nu ser jag att det är en gris :P
förlåt :(

Balloonfighter sa...

det blev en ganska mager gris, det håller jag med om. inte mycket skinka på den.

jag har aldrig sagt "vi är inte på samma våglängd". jag skulle antagligen bara säga det ifall jag försökte kommunicera via radio.

nilkrokodil sa...

Hihi.