måndag 25 augusti 2008

Kläder

Tvättmaskinen hemma har fått mina kläder att lukta deg sedan jag flyttade in på Bellevuegården i höstas. Den senaste omgången tvätt fick mina kläder att lukta som en mindre angenäm cocktail av mögel, spya och underliv. Förmodligen måste jag nu slänga cirka hälften av alla mina kläder (och jag har redan för lite) eftersom de efter 3 tvättar fortfarande luktar som gamla människors använda underkläder. Alla kläder eller tips på vad jag borde köpa tas tacksamt emot. Jag när inget fungerande klädintresse.

4 kommentarer:

anna cornelia sa...

hallå, vi går och handlar. say when!

marängteorin sa...

Skaffa baskläder och expandera utifrån det.

Fredrik sa...

Blev besviken över att inte fler inlägg var sorterade under etiketten "underliv".

Balloonfighter sa...

Det kommer fler, det kommer fler.