torsdag 11 juni 2009

Min arbetsplats från 22/6 - 24/7

A.k.a 25 dagar av kyrka.

15 kommentarer:

Robert sa...

Grattis!! Nu blir vi nästan arbetskamrater, jag ska ju vara i Bunkeflo under nästan samma period! Vi lär ses den dagen när jag ska hämta ut min materiell iaf :)

Henning sa...

Hoho, där ser man! :)

Balloonfighter sa...

Man ska arbeta för Svenska Kyrkan!

Läjon sa...

Ska du spela orgel?

Fredrik sa...

BLOGGA!!! Ta en nattvard varje dag och utvärdera hur den smakar!

mimmi sa...

gabriella glosöga! du fick det! fan vad cool! vilken kyrkogård är det? ser minsann inte ut som det vanliga oscar II-tugget, fast de kanske bara har vitputsat kyrkan?

Balloonfighter sa...

Fosie! Jag behöver alltså bara cykla typ en kvart. :)

moochiecoochie sa...

Grreeaat! Vad ska du göra för nåt?

Balloonfighter sa...

Rensa, kratta och ansa typ. :)

Fredrik sa...

Det var en fin kyrka förresten. Ser ut som en sån som man drar upp på julafton för att den ska spela "Stilla natt".

marängteorin sa...

Feta grattiset!!!!!!!!!!!! /anna

marängteorin sa...

Ja! Jobba hårt och luterianskt!

mimmi sa...

fan va najs! då kan du äta lunch på popeye-grill och klippa små figurer av buskarna på buddhistiska delen!

Sofia sa...

Jag är allt lite avis, du har fått precis det sommarjobb jag ville ha! Eller ja, efter "Sveriges svenskaste jobb" på STF kanske. Fast jag är ändå så upptagen med att vara ledig (och plugga, fast jag har inte lyft ett finger på den fronten än), så ja' ä inte bitter.

Stort grattis till kneget!

Balloonfighter sa...

Tack!

Jag pluggar också. Försöker få så mycket som möjligt gjort innan jag börjar jobba.