måndag 22 februari 2010

Reinkarnerad exakt som Per Gessle


  • Min tes är att det var tuffare tider förr för drömmaré.
  • Jag blöder näsblod.
  • Jag hittade jorduggla häromdagen.
  • Jag fick hem Joanna Newsoms nya trippel-CD Have one on me idag.
  • 2010 är redan ett mycket bättre musikår än 2009 var. Det betyder bland annat att jag inte alls är för gammal för musik.
  • Alexander brukade säga att det var efter 26 som det börjar gå utför och man tappar minnet.
  • Jag drar till Dalarna - Sveriges Venedig!
  • Hejdå!

9 kommentarer:

Nonsensakuten sa...

Drömmare hade det tufft förr i tiden. Man skulle inte tänka så jävla mycket.

Fredrik sa...

Hahaha punchlinen! Good stuff.

Fredrik sa...

Gillar den konsekventa accenten över e också :)

ella sa...

jeeeeeteeejetejetejetejetetjejtetjetjejtejtejjjjjjjjjjjjetttefin!!!

ella sa...

what !!!

jättefin, skrev jag, fast jättelångt. :)

Balloonfighter sa...

hahahah tack! det syntes på mailen. :)

mimmi sa...

vad fin och lik sig per gessle blev! du ritar bara bättre och bättre!

Clara sa...

Gud Fader, förlåt mig! *korstecknet*

Bajsugglan sa...

Haha!