onsdag 10 december 2008

Till Kalle med slarv

8 kommentarer:

Fredrik sa...

Hehehe, är det en tonika och en dominant man anar där under?

Balloonfighter sa...

Haha ja. Jag har aldrig riktiga ritpapper men jag orkade inte sudda och ha mig nu när datorn segar. Lite charmigt bara.

Fredrik sa...

Avancerad bildtolkning: Kalle är tonikan, du är dominanten. Du vill hem till hans harmoniska läge.

Vollibolli sa...

Det värmde lite i min sargade kropp.

Tack

Läjon sa...

Hahaha, den var underbar.

Mikaela sa...

Haha, älska missnöjda föräldrar!

(Enligt tradition jag snappat upp här: Verifieringsordet är fonsessa! Dock både sötare och snyggare i grönt än i svart Arial.)

Balloonfighter sa...

Haha ja, det är nog bara på min blogg jag sett folk skriva ned verifieringsord när jag tänker efter.

Mikaela sa...

Nu är det "stienco". I rött. Jag tror att jag gillar det och fonsessa för att man kan uttala dem.