fredag 20 februari 2009

Det var ingen som applåderade

4 kommentarer:

sanslos sa...

Aaw! Vilken allvarlig men rolig stund.

Men vafan, jag trodde jag skulle få slippa skriva in tusen koder så fort jag ska kommentera en blogg. Gah. Är det bara blogger som kör med det i evighet?

Balloonfighter sa...

Tack!

Tror blogger har de lättaste verifieringarna faktiskt. Jag kan sällan läsa koderna på blogg.se till exempel. Sen går det väl snabbare att kommentera om man har ett gmail-konto.

mimmi sa...

haha! jättebra! att det rörde sig om en ståuppkomiker var nästan överflödigt. innan jag scrollat ner och sett det texttillägget fick jag mig ett cyniskt och självironiskt gott skratt (sen bara vanligt skratt), för Igentligen, vilken människa sätter inte sig själv i centrum, och andra som publik. den som säger emot är inget annat än en naiv självbedragerska!!!

Balloonfighter sa...

Du har en poäng där. Men det var det stela "ni har varit en underbar publik" oavsett publikens bemötande som gav mig idén.