onsdag 11 februari 2009

Konsten att gräva gropar



from: balloonfighter@balloonfighter.dk
till: info@jonssonssydgrav.se
datum: den 10 februari 2009 18:25
ämne: Sydgrävbild


Hej Jönssons,

jag har tecknat en bild i vilken ert företag har en betydande roll. Jag tycker att ni är fantastiskt bra på att gräva hål och tänkte därför att jag skulle göra en liten produktplacering när jag publicerar bilden på min omåttligt populära blogg. Kommer ni att stämma mig eller ge mig en klapp på axeln?

Jag bifogar bild för granskning.

Med vänligaste hälsningar

/ Alexander, tecknare och hålentusiast


from: Info
till: balloonfighter@balloonfighter.dk
datum: den 11 februari 2009 13:38
ämne: SV: Sydgrävbild


Hej, det blir ingen stämning, vi fick ett gott skratt istället.

Mvh

Fabian Mortadella*, Jönssons Sydgräv i Trelleborg AB

* personen heter egentligen något helt annat i verkligheten.

Glöm inte att besöka Jönssons Sydgrävs hemsida för att beställa markunderhåll eller bara för att titta på deras maskiner!

9 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahaha sjukt fina! Fortsätt med sånt här! Även om det är lite oroväckande och konfunderande att ditt intresse för saker relaterade till lantliv ökar exponentiellt.

Balloonfighter sa...

Tack mannen!

Jag ska försöka rita fler hästar och björnar framöver.

Åkesson sa...

hahaha, underbara maskiner på deras sida.

Kan du fixa rabatterat pris på en Hydrema Dumper 912D?

Ganska sugen...köra till jobb med den och så

Balloonfighter sa...

Dan Huligan: Nu när jag gjort reklam för företaget och allt är jag ju som "en i gänget". Jag ska höra med Git på expeditionen om jag kan få 20% personalrabatt eller så på Hydreman åt dig.

Läjon sa...

Hahaha! Hålentusiast lät väldigt fint! Att du får svar på dina mail är fan jackpott.

Åkesson sa...

tack så mkt, kan nog sticka i ögona på en del när man "cruisar" runt i en Hydrema Dumper.

hamza sa...

hahahha du är sjuk i huvudet!

Mortadella, vill heta det.
Eller kalla mjella för det.

anna cornelia sa...

Hahahahahaha, så fint!

Yen sa...

hahaha! du är så härlig!