lördag 7 mars 2009

Arbetsmarknaden del 4.



11 kommentarer:

- sa...

Genialt.

Fredrik sa...

Hahaha, funderar nästan på att applicera samma taktik mot tidningsbärarna i år. Behöver ju ändå bara mina händer liksom.

Fredrik sa...

http://hbero.blogspot.com/

HÅLL DIN DEL AV LÖFTET NU.

sanslos sa...

Haha, underbart! Du blir duktigare och duktigare.

Balloonfighter sa...

Tack babes!

Dvärg: Jag satt och ritade killen igår men.... moralen. Jag tror jag måste rita en mindre sympatisk kille.

marängteorin sa...

Det är mindre smärtsamt att bara inte söka jobb hos Tidningsbärarna än att såga av sitt ben.

Balloonfighter sa...

Men man har en bättre ursäkt till att låta bli att söka.

anna cornelia sa...

Tidningsbärarna!!!! Bästa bilden.

Fredrik sa...

Spelar mig ingen roll hur han ser ut, du har lovat! Jag vill se omoralens skärseld bränna dina läsares ögonbryn!

Eddie sa...

Haha, Tidningsbärarna är genial! Bra "jobbat".

Balloonfighter sa...

Tack. :)