onsdag 18 mars 2009

Rambo

Jag har två allergier som ger mig snuva, andnöd, rinnande ögon och så vidare: kvalster och gräs. Varför kunde inte min kropp välja att vara allergisk mot något helt annat, kanske något som inte råkar vara världens två mest utspridda organismgrupper? Ofta tycker jag att jag borde varit allergisk mot något som man verkligen bör akta sig för, istället för att vara allergisk mot ett protein i kvalsterbajs och grässpermier. Vad sägs om björnar, cyanid eller inbördeskrig?

Nåja, det är bara att svälja bitterheten.

4 kommentarer:

moochiecoochie sa...

hahaha! Jag vill ju inte skratta åt andras olycka men Kvalsterallergiska rambo var sjukt kul =D

ella sa...

bilden med fotosyntesen är så sjuuuukt fin<3

Mikaela sa...

Hahahahaha, sååå fantastiskt fin!

mimmi sa...

hade dina serier varit i tidningen på fredagar hade det varit anledningen att se fram emot att få läsa tidningen då! klart att också asiater vill ha och har ryamattor! vem vill inte?

men nåja, du måste inte svälja bitterheten. du kan ju åtminstone först prova att svälja receptbelagd allergimedicin...