söndag 1 mars 2009

Wochenende

Man kan inte säga att jag ligger i samma liga som Ella eller Hanna när det kommer till loppisfyndande men jag hittade en De la soul-singel snygg nog att dö för och det måste man ändå vara nöjd med.

Det har inte blivit så många uppdateringar. Dagarna har gått åt till skola, att visa upp Malmö-Lund för Hanna, roadtrips till Dalby och Genarp och Sjöbo (kebabstaden), spela Let's Tap med 10 personer i en etta, äta Wiimote-tårta och så vidare. Bra vecka.

Nästa vecka blir det Animal Collective i Lund. Vem är på?

6 kommentarer:

Henning sa...

Det är kul när man läser alla tre bloggarna och möts av loppisfynd, loppisfynd och så tänkte jag "Kommer Orpon också kommentera sina loppisfynd?" Jojomen. :)
Mycket fint omslag måste man säga. Ett riktigt konstverk.

Balloonfighter sa...

Haha ja, jag kände mig ju lite utanför när de satt och bloggade sina loppisgrejer här annars. :)

sanslos sa...

En wiimote-tårta? Foto!

Balloonfighter sa...

Jag har ingen bild men jag hoppas att det dyker upp en hos Basse på http://trigonometrisk.blogspot.com/.

mimmi sa...

omg är animal collective redan nästa vecka?! behöver du en fotograf? ;D

mimmi sa...

intresserade finner bild och info om wiimote-tårtan här: http://krikonen.blogspot.com/2009/03/wiimote-tartan.html