onsdag 13 maj 2009

Facebook

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahahaha! Underbar. Älskar hans efterblivna flin och hur han följer röken. Klart, om det hade varit dvärgen hade han ju kunnat blogga från sin mobil (i realtid).

Balloonfighter sa...

Tack babe! Den blev lite slarvig men jag blev trött och ville få den klar innan jag skulle somna.

Om du dör före mig kräver jag att få ett sms exakt samma sekund som du dör. "Jag har. Fått. Spjut. Genom... huvudet. Hälsa David att han.... krööö".

Snälla?

Fredrik sa...

Haha, vad skulle jag hälsa David?

Balloonfighter sa...

Det vet ju inte jag. Du dör ju innan du hinner berätta det. Det är det som gör det så spännande. Vi kommer tillbringa återstoden av vår tid i livet med att försöka reda ut vad du egentligen ville hälsa David.

Åkesson sa...

haha, underbar vulvan! Magnific! Om han inte han twittra, HA!

mimmi sa...

dagens skrattfest! tack!