lördag 16 maj 2009

Singer/Songwriter

Öva öva öva.

11 kommentarer:

Mikaela sa...

Hahahaha, så sjukt söt!!!!

Balloonfighter sa...

Tack!!

Fredrik sa...

Yes!

Fredrik sa...

Lekt med skugg och skiss här?

Balloonfighter sa...

Ja, en del. Det syntes bättre på "originalet" dock.

mimmi sa...

wow! fantastiskt! vilken mysig yoghurtgubbe. :D

haha det här skulle du sett den där sommaren 2003 eller när det var när vi satt på flotten vid kaptensbron och jag hade dig att rita en gubbe i mitt block. han hade hängpattar och vid hans fötter stod en liten vers och båtar och en mormor som dansade sig yr. och förr fanns det alltid en liten blomma på dina teckningar. vart har lilla gullevi tagit vägen?

mimmi sa...

hehe, min poäng försvann lite i fördjupningen om versen osv märker jag. poängen var att du brukade tjata om att du omöjligen någonsin skulle kunna lära dig rita. vavarejasa! du hade fel!

Balloonfighter sa...

haha åh hade nästan glömt. blommorna finns kvar ibland! jag kanske får börja smyga in fler krukväxter. :)

ella sa...

Så fin så fin så fin så fin!!!

sanslos sa...

Vilken vacker, ser ut som en rysk suput!

marängteorin sa...

asbra. /anna