fredag 15 maj 2009

Lärdomstaden Lund

7 kommentarer:

Fredrik sa...

Mannen till vänster är så spot-on lundensisk akademiker.

marängteorin sa...

Men det är ju

t r a d i s h o n.

Balloonfighter sa...

Fredrik: Han har en ironisk mustasch.

Maräng: Jag älskar när idioti ursäktas med att det är tradition. Det är lite som "men jag var ju full". Åh, ansvarsdumpandet!

mimmi sa...

LOL - bokstavligen! (använder det mest bildligen annars!!!) och jag måste säga att jag gillar att du smugit in gud och jesus på två ställen så nyligen!

Balloonfighter sa...

haha, jag har minst en bild/serie kvar om gud!

Roger sa...

Hahaha, fantastiskt. Jag skulle skratta ännu mer om det nu inte var så att vi faktiskt var iklädda tjejkläder när vi nollades på universitetet. Hm...

Sara sa...

HAHAHAHHAHAHA!!!! Så sant! SÅ SANT!!