tisdag 6 januari 2009

Taikonaut Churda

Om ganska exakt tolv timmar sätter jag mig och min stukade fot på tåget hem till Malmö. Det känns som att det var rätt längesen jag var hemma och det är väl i alla fall tre veckor jag har varit här uppe kan jag tänka mig. Jag kommer att sakna Shmörpzor, stor lägenhet, kyla, snö, kuperat landskap, Ica Maxi, Grisen, Johanna, nyckelharpor, långa monopol- och TP-orgier med fint folk och en del grejer till.

Jag ser fram emot att Ella flyttar ned (alltså herro crazy good stuffs!), kabel-TV, spela Mirror's Edge, träffa min lillasyster och ge henne julklapparna vi fixat, få en fin jacka av mamma, billig falafel och kebab, Orkanenbiblioteket (Liquid B, följeru mä mig/oss dit??????), Guitar Hero-sessioner i Lund, ny kurs på universitetet, SDPF, prata med systersonen, hälsa på i Animal Crossing-byar, horde und so weiter.

2 kommentarer:

H-K sa...

Jag grinade lite när jag läste. Kommer sakna er så mycket. Men jag är glad att ella hittade dig för det har även gett mig en ny vän.

Ta hand om er.

anna cornelia sa...

jo men jo.